- Home >
- FAQ & Handleiding
- Neem nu contact op:
- info@euroko.eu
- +33 649 20 74 44
VEELGESTELDE VRAGEN
1. De euroko.eu webshop is vernieuwd!
Welkom in de vernieuwde euroko.eu webshop!
Als u eerder bij ons heeft gewinkeld, zult u hebben gemerkt dat de gebruikersinterface van onze webshop op de eenvoudigst en meest transparante manier mogelijk is ontworpen, wat naar onze mening een van de belangrijkste voorwaarden is voor een comfortabele winkelervaring. We hebben altijd bewust de trend vermeden om de gebruikersinterface zomaar te veranderen, en deze is volledig afgestemd op de behoeften van onze klanten.
Een grote vernieuwing was nu echter noodzakelijk, omdat veel zichtbare en nog meer onzichtbare functies gemoderniseerd en aangepast moesten worden aan de nieuwste eisen. We hebben ons best gedaan om deze verandering zo door te voeren dat onze nieuwe website net zo transparant, gebruiksvriendelijk en snel is. Een groot deel van het herontwerp is gedaan door rekening te houden met feedback die we in het verleden hebben ontvangen en door onze eigen jarenlange ervaring te combineren.
We hopen dat u onze nieuwe webshop leuk vindt en dat we u kunnen blijven rekenen tot onze tevreden klanten. Natuurlijk verwelkomen we ook nieuwe klanten, want hun meningen zijn net zo belangrijk voor ons!
Als u uw ervaringen en meningen over onze nieuwe site wilt delen of gewoon vragen heeft, neem dan contact met ons op!
2. Wat is de minimale bestelhoeveelheid waarboven een bestelling kan worden geplaatst?
De goederen hebben altijd een minimale besteleenheid in het kleine vakje voor het "IN WINKELWAGEN" teken en het systeem staat niet toe dat u minder invoert dan dit.
3. In welk formaat moet het grafische materiaal worden aangeleverd?
In alle gevallen zijn afbeeldingen in vectorformaat (ai, pdf, eps) of een afbeelding met transparante achtergrond met een minimale resolutie van 300 dpi vereist.
Dit ontwerp kan tijdens het productselectieproces als bijlage naar ons worden verzonden.
4. Wat is de productietijd voor producten zonder personalisatie?
De volgende producten zijn direct uit voorraad leverbaar:
- eenkleurige TYVEK polsbandjes,
- VINYL polsbandjes zonder personalisatie,
- effen textiel polsbandjes zonder personalisatie (satijn en geribbeld),
- thermische en laser polsbandjes (met thermische printer),
- niet-gepersonaliseerde reflecterende polsbandjes,
- keycord lanyards,
- kaarthouders,
- accessoires (polsbandjes, sluitingen, tangen),
- siliconen armbanden.
5. Wat is de standaard productietijd voor gepersonaliseerde producten?
- TYVEK polsbandjes: 2-3 werkdagen
- VINYL polsbandjes: 2-3 werkdagen
- Textiel gesublimeerde polsbandjes (satijn en geribbeld): 3-5 werkdagen
- Textiel geweven polsbandjes: 10-15 werkdagen
- Reflecterende polsbandjes: 2-3 werkdagen
- Lanyards: 4-6 werkdagen
- Standaard siliconen armbanden: 2-3 werkdagen
- Speciale siliconen armbanden: 10-15 werkdagen
- Speciale siliconen armbanden: 3-5 werkdagen
Deadlines worden berekend vanaf de goedkeuring van het grafisch ontwerp!
Voor grotere hoeveelheden kan de productie- en levertijd langer zijn, de bovenstaande deadlines vereisen individueel overleg en bevestiging!
6. Zijn de prijzen inclusief BTW?
Nee. De prijzen op onze site zijn exclusief BTW. Voor klanten met een geldig EU BTW-nummer wordt de factuur uitgegeven met 0% BTW.
7. Hoe kan ik als bedrijf BTW-vrij inkopen?
We factureren bedrijven met een geldig EU BTW-nummer tegen 0% BTW. Vul het BTW-nummer nauwkeurig in bij de registratie.
(zonder landcode)
Als u uw BTW-nummer niet heeft ingevoerd tijdens de registratie, wordt de factuur uitgegeven met 20% BTW. U kunt uw BTW-nummer echter nog steeds toevoegen na registratie op de volgende pagina:
8. Is het mogelijk om een voorbeeldpakket aan te vragen?
Ja! Op onze site kunt u een gratis voorbeeldpakket aanvragen bij betaling van de verzendkosten.
9. Is het mogelijk om een aangepast voorbeeld te produceren?
Ja! Om een aangepast voorbeeld te produceren, neem dan contact met ons op!
10. Hoe kan ik een ander product aan de bestelling toevoegen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
In dit geval moet u een nieuwe bestelling plaatsen en wij zullen deze toevoegen aan uw vorige bestelling, afhankelijk van de productietijd, zodat u geen extra verzendkosten hoeft te betalen. Neem in zo'n geval contact met ons op, schrijf ons of bel ons om ons te informeren over uw bestelling en opties.
11. Wanneer ontvang ik de producten die ik in de online shop heb besteld?
We kunnen pas met de productie van de bestelde producten beginnen na betaling van de aankoopprijs en leveren deze aan de gecontracteerde leverancier, afhankelijk van de eerder overeengekomen of standaard productietijd. Alle informatie over de levering wordt per e-mail naar de klant verzonden - pakketnummer, pakket tracking link, verwachte leveringsdatum - zodat ze de status van de zending kunnen volgen. Levering is alleen mogelijk op werkdagen.
12. Is het mogelijk om het product persoonlijk af te halen?
Nee, momenteel kunnen we onze producten alleen per koerier aan onze klanten leveren.
13. Welke betaalopties biedt euroko24.hu?
Klanten kunnen kiezen tussen PayPal (creditcard), vooruitbetaling per bank en rembours. Visa, MasterCard, American Express.
14. Hoeveel zijn de verzendkosten?
UPS standaard service:
- Gratis verzending voor bestellingen boven 200 euro.
- Voor bestellingen onder 200 euro netto worden verzendkosten in rekening gebracht. Het exacte bedrag van deze kosten wordt weergegeven tijdens het bestelproces.
De prijs van de UPS Express Saver service wordt individueel bepaald en wordt automatisch berekend tijdens het bestelproces.
15. Is alles wat ik op de website zie op voorraad?
We hebben aanzienlijke voorraden van al onze producten. Voor producten waarvoor geen personalisatie vereist is, kunnen we het product de volgende dag leveren. Voor individuele hoeveelheden of personalisatieverzoeken kunnen we echter producten vervaardigen met verschillende productietijden.
16. Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Theoretisch stuurt ons systeem voor elke bestelling die op de website wordt geplaatst automatisch een e-mail naar het e-mailadres dat u tijdens de registratie heeft opgegeven.
Het is mogelijk dat uw mailsysteem het bevestigingsbericht als spam heeft beschouwd. We zullen ons best doen om dit te voorkomen, maar het is buitengewoon moeilijk om dit in elk geval te garanderen, aangezien we bevestigingsmails naar een zeer groot aantal adressen sturen. Controleer ook de Spam-map van uw e-mailaccount. Als de bevestiging daar is binnengekomen, kunt u deze in het mailsysteem markeren als geen spam, zodat verdere bevestigingen rechtstreeks in uw Inbox terechtkomen.
17. Worden mijn gegevens veilig behandeld bij het plaatsen van een bestelling?
Bij het plaatsen van een bestelling vragen we onze klanten alleen om informatie die strikt noodzakelijk is om de bestelling te voltooien. We verklaren dat uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld en onder geen enkele omstandigheid aan derden worden verstrekt! De enige uitzonderingen hierop zijn informatie die noodzakelijk is voor de levering of verzending van het product.
18. Hoe kan ik op de hoogte blijven van actuele promoties?
Als u regelmatig updates wilt ontvangen over onze nieuwste aanbiedingen, schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief.
Het is een win-win - en u kunt zich op elk moment uitschrijven.
19. Met wie kan ik contact opnemen als ik nog vragen heb?
De gemakkelijkste manier om contact met ons op te nemen is door gebruik te maken van de "Live Chat" applicatie, die tijdens kantooruren beschikbaar is en direct toegankelijk is via onze medewerker - in de rechter benedenhoek.
20. Hoe kan ik nog meer informatie krijgen?
- Op Skype: armbandcentrum (de identificerende naam)
- Per mobiele telefoon op +36 70 622 1732.
- E-mail: info@euroko24.hu
21. Via welke andere kanalen kan ik mijn bestelling plaatsen?
Onze site is responsive, dus u kunt gemakkelijk bestellen via tablet en smartphone.
U kunt ons ook leuk vinden op Facebook om op de hoogte te blijven van verdere promoties en nieuws.
22. Prijsgarantie
Wat is onze Prijsgarantie promotie? Ons doel is om de meest concurrerende prijzen mogelijk te bieden, met uitstekende kwaliteit voor elke aanvraag. Als u kunt bewijzen dat een van onze concurrenten een betere prijs heeft geboden voor hetzelfde product, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en wij garanderen nog betere prijzen!
23. Wachtwoord herinnering
Wachtwoord vergeten? Geen probleem! Klik bij het inloggen op de link voor wachtwoordherinnering en voer op de volgende pagina het e-mailadres in dat u heeft gebruikt om te registreren. Het systeem genereert automatisch een nieuw wachtwoord waarmee u direct toegang krijgt tot uw account.
HOE?
1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen in de EUROKO.eu webshop?
U kunt ook bladeren zonder in te loggen en te registreren en producten selecteren om aan uw winkelwagen toe te voegen. Na het inloggen of registreren hoeft u de product(en) niet opnieuw te selecteren, maar kunt u ze direct bestellen.
De productcategorieën bevinden zich bovenaan de linkerkolom van de hoofdpagina.
We selecteren vervolgens de productcategorie, de productgroep en vervolgens het product zelf.
Klik op de producten die onder de geselecteerde categorieën worden vermeld om onderaan de pagina een meer gedetailleerde beschrijving van het product te zien. Hier kunt u de prijs vinden, afhankelijk van de bestelde hoeveelheid. De eerste stap in het bestelproces is het selecteren van het product en de kenmerken ervan (drukmethode, materiaalbreedte, type materiaal), vervolgens de accessoires (karabijnhaak, sleutelhanger). Vergeet niet de hoeveelheid op te geven. Zorg ervoor dat de minimale hoeveelheden die voor elk product zijn aangegeven in acht worden genomen.
Om het product dat u wilt kopen te bestellen, moet u het aan uw winkelwagen toevoegen. Door op de knop "Toevoegen aan winkelwagen" naast de titel van het product te klikken, wordt het geselecteerde product aan uw winkelwagen toegevoegd.
U kunt de inhoud van uw winkelwagen bekijken door op het winkelwagenpictogram in het vervolgkeuzemenu onder de header te klikken.
Door op de knop "VERWIJDEREN" te klikken, kan de klant het product op elk moment uit zijn winkelwagen verwijderen.
Zodra u bent ingelogd, blijven de producten die u heeft geselecteerd in uw winkelwagen totdat ze zijn gekocht of verwijderd.
U kunt op elk moment de hoeveelheid producten in de winkelwagen wijzigen of het artikel bewerken (bijvoorbeeld de hoeveelheid wijzigen, de breedte van de lanyard of het materiaal van het polsbandje). Als u het artikel wilt bewerken, klikt u op de knop "BEWERKEN". U kunt uw wijzigingen opslaan door op de knop Winkelwagen bijwerken te klikken.
De onderste regel van het winkelwagenvenster toont het uiteindelijke te betalen bedrag na de wijziging.
2. Wat is het bestelproces?
Log in op de online winkel of maak een nieuw account aan
Als u een geregistreerde klant bent, kunt u inloggen en beginnen met winkelen door de optie geregistreerde klant te selecteren en de ID en het wachtwoord in te voeren die u tijdens de registratie heeft opgegeven. Als u nog geen geregistreerde klant bent, kunt u zich registreren door op "Registreren" te klikken en het formulier in te vullen.
Registratie is snel, eenvoudig en heeft veel voordelen:
- U kunt de status van uw bestellingen volgen.
- U kunt de status van uw pakket volgen zodra het bij de leverancier is afgeleverd.
- U kunt uw facturen downloaden en afdrukken.
- Beoordeel de producten die u heeft gekocht.
- U kunt uw bestellingen downloaden en afdrukken, uw bestellingen registreren, uw besteldocumenten afdrukken.
- Het wordt gemakkelijker om later bestellingen te plaatsen.
Factuur- en bezorgadres
Hier moeten we uw factuur- en verzendgegevens invoeren. Velden gemarkeerd met een sterretje zijn verplicht!
Zorg er bij het registreren voor dat er geen typefouten in de gegevens staan die u invoert. Als de leverings-/factureringsgegevens (naam, adres, telefoonnummer, enz.) onjuist zijn, kan de bestelling worden vertraagd of geannuleerd, dus het is van het grootste belang dat de gegevens correct en nauwkeurig zijn. Het e-mailadres dat door de klant als primair e-mailadres wordt gebruikt, is uiterst belangrijk, omdat we bij aankoop meldingen/informatie over de bestelling per e-mail zullen verzenden.
Leveringsmethode
Onze producten worden uitsluitend per koerier aan onze klanten geleverd. Persoonlijke levering is niet mogelijk.
Wij zijn een gecontracteerde koeriersdienst partner:
Slovak Parcel Service S.R.O.
Geautoriseerde Service Contractor voor UPS
Senecka cesta 1
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slowakije
Tel.: + 421-2-16877
Fax: + 421-2-48-707-117
E-mail ecs@sps-sro.sk
We kunnen uw producten leveren in twee verschillende services:
- UPS Standard
- UPS Express saver (gegarandeerde levertijd)
Betaalmethoden
Onze klanten kunnen kiezen voor betaling per bankoverschrijving, PayPal (PayPal Express Checkout), creditcard (PayPal Website Payments Standard) of rembours.
Geaccepteerde creditcards Visa, MasterCard, American Express.
Voor bankoverschrijvingen kunt u de onderstaande bankgegevens gebruiken:
Eventid, Ltd.
EVENTID, LTD.
SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX
Vermeld het bestelnummer in het opmerkingenveld.
Bestelling verzenden
Zorg ervoor dat u uw gegevens correct heeft ingevoerd en dat alle producten die u wilt bestellen op het bestelformulier staan vermeld. Als u fouten vindt, kunt u nog steeds teruggaan om uw bestelling te wijzigen. Als uw bestelling correct is, kunt u deze afronden door op de knop onderaan de pagina te klikken. Uw bestelling wordt automatisch bevestigd door ons systeem. Daarna is het niet meer mogelijk om uw gegevens te wijzigen.
Succesvolle bestelling!
3. Wat gebeurt er na een succesvolle bestelling?
Ons personeel zal binnenkort contact met u opnemen (bij voorkeur dezelfde dag, maar uiterlijk de volgende werkdag) om de details van uw bestelling te bespreken en, als u vragen heeft over het product dat u heeft besteld, deze volledig te beantwoorden.
Voor bestellingen met aangepaste afbeeldingen die via de website of e-mail zijn geplaatst, stuurt ons personeel u altijd een visueel ontwerp.
Producten worden alleen op de productielijn geplaatst als we schriftelijke bevestiging ontvangen van acceptatie van het ontwerp en de productiedeadline.
4. Hoe weet ik waar mijn bestelling is?
We sturen u per e-mail een korte informatie over elke stap van uw bestelling.
- Wanneer we uw bestelling ontvangen.
- Wanneer we u vragen het totaalbedrag over te maken (in geval van vooruitbetaling).
- Wanneer we het product aan de koerier leveren.
- ... en elke andere situatie die kan veranderen.
Door op de producten te klikken die onder de geselecteerde categorieën worden weergegeven, verschijnt onderaan de pagina een meer gedetailleerde beschrijving van het product. Hier vindt u informatie over de prijs, die afhangt van de bestelde hoeveelheid. De eerste stap bij het plaatsen van een bestelling is het selecteren van het product en de bijbehorende kenmerken (drukmethode, materiaalbreedte, type basismateriaal), gevolgd door de accessoires (karabijnhaak, sleutelhanger). Vergeet niet de hoeveelheid op te geven. Zorg ervoor dat u rekening houdt met de minimale hoeveelheid die voor elk product vereist is.
Om het product dat u wilt kopen te bestellen, moet u het aan uw winkelwagen toevoegen. Door op de knop "Toevoegen aan winkelwagen" naast de titel van het product te klikken, wordt het geselecteerde artikel in uw winkelwagen geplaatst.